PEMILIK BLOG...

PEMILIK BLOG...
INGIN CANTIK DENGAN KURNIAAN TUHAN?

Order/Booking Form

*
*
*
*
*
*
*
contact form faq verification image

Web form generated by 123ContactForm

Monday, May 30, 2011

Ombak Besar






PRODUK PELANSING OMBAK BESAR


LAX 7 (PERISA CHERRY) / (PERISA CAFE)



Harga Promosi : RM 45.00 Harga Jualan : RM49.90
(PERISA CHERRY) / (PERISA CAFE)


Inginkan bentuk badan yang langsing, kulit yang mantap dan putih gebu?
Penyelesaiannya dengan SLIIM LAX-7
Badan yang gempal boleh bertambah langsing, kulit yang kendur boleh bertambah mantap dan kulit badan yang kusam boleh bertambah cerah.
LAX-7 sedap diminum.
Untuk mengatasi masalah berat badan 60KG ke atas. Sesuai untuk lelaki & wanita.* Membantu mendapatkan bentuk badan yang menarik.* Membantu mencanti-kan struktur kulit.* Membantu mmbekalkan tenaga yang berterusan.* Membantu tidur dengan nyenyak.* Membantu kecergasan Minda.* Mengenyangkan* Tanpa pewarna tiruan.
Untuk kesan yang lebih cepat ambil LAX-7 selepas sarapan pagi dan LAX-5 diwaktu petang dan Body Shaping Cream 2 kali sehari diwaktu pagi dan malam untuk luaran. Bila tindakan dalaman dan luaran bekerjasama dalam masa yang sama, lebih cepat anda mendapat bentuk badan yang anda inginkan. amalkan minum air putih yang banyak setiap hari.








Lax 5 Ombak Besar



Harga Promosi : RM 36.00 Harga Jualan : RM39.90
(PERISA OREN) / (PERISA BLACKCURRANT)



Lax 5 ini boleh dijadikan minuman yang sedap, dan ianya dapat menurunkan berat badan. Kalau rajin di amalkan mengambilnya berat badan akan turun sebab selepas minum kita terasa kenyang sebab Lax 5 ini akan menjadi pekat dan kembang di dalam perut kita. seolah-olah kita full dengan makanan. Jadi dengan tidak secara langsung, bila kita dah kurang makan, maka proses penurunan berat badan akan berlaku. Di samping ianya juga boleh membantu memecahkan lemak. Jadikan Kehidupan kita sihat dan bertenaga sepanjang hari…- Membantu melawaskan pembuangan toksid- Membantu menurunkan berat badan- Membantu mencuci usus kecil dan usus besar- Membantu mencantikkan struktur kulit- Kaya dengan Vitamin C- Membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan- Membantu tidur dengan nyenyak- Membantu kecergasan Minda
Cara Penggunaan :-Campurkan 1 uncang LAX-5 ke dalam air sejuk, kacau dan minum segera. Sekali sehari selepas makan.PERHATIAN :- Jika mengalami masalah sembelit yang terlampau, anda digalakkan mengambil 2 uncang LAX-5.BANYAKKAN MINUM AIR KOSONG.




PRODUK MENAMBAH BERAT BADAN


OMBAK BESAR ~ GAIN EIGHT


Harga Promosi : RM 36.00 Harga Jualan : RM39.90
(PERISA ORIGINAL) / (PERISA COKLAT)
.
Makanan kesihatan untuk menambahkan berat badan


- Dirumus khas untuk lelaki dan wanita


– Merupakan satu rumusan bagi membantu mereka yang menginginkan penambahan berat badan dan pertumbuhan yang seimbang dan sesuai, tanpa kesan sampingan, samada peningkatan tahap kolestrol atau sebagainya.


Antara formula GainEight termasuklah protein soya, protein susu, susu skim, oligosakarida, lysine, mineral dan pelbagai vitamin. Bahan protein dan fiber digunakan untuk pertumbuhan tubuh badan, merangsang hormon pertumbuhan (HGH) dan membekalkan badan dengan tenaga yang diperlukan badan.



Kandungan :- Skimmed milk, milk proteins, mineral vitamins, lecithin, fibre, oligosachariders


Cara Persediaan :


- Campurkan 1 uncang ke dalam 150ml air suam, kacau dan minum segera. Diminum 1 atau 2 uncang sehari, 1 jam selepas makan. (10 sachets x 25gm)

No comments:

Post a Comment