PEMILIK BLOG...

PEMILIK BLOG...
INGIN CANTIK DENGAN KURNIAAN TUHAN?

Order/Booking Form

*
*
*
*
*
*
*
contact form faq verification image

Web form generated by 123ContactForm

Friday, January 7, 2011

Jamu Mak Dara

















JAMU MAK DARA/JAMU ANAK DARA







1 botol RM48.00 (60 bj) / Serbuk 1 kotak RM65.00 (250gm)






Harga promosi KINI :






Jamu Mak Dara Kapsul – Harga Promosi : RM 44.00






Jamu Mak Dara Serbuk – Harga Promosi : RM 58.00






Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga. Lantaran itu, setiap wan ita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. namun begitu, anda tidak perlu risau kerana kini terdapat banyak produk di pasaran yang boleh mengembalikan keceriaan hubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga. Jamu mak dara adalah antara produk yang cukup berkesan. ia diperbuat daripada 32 jenis herba terpilih daripada gabungan 2 negara iaitu india dan indonesia. Jamu ini mempunyai pelbagai khasiat. Antaranya merapat dan mengetatkan faraj yang longgar, mengurangkan air pada faraj dan menghilangkan bau yang kurang menyenangkan. bukan itu sahaja ia juga bertindak balas dalam merapat dan menaikkan peranakan ke tempat asal, menguatkan kemutan faraj, mengembalikan kesempurnaan hubungan, meningkatkan tahap keghairahan dan memulihkan lemah nafsu syahwat, mengatasi masalah keputihan. selain itu, ia juga bertindak mengembalikan tenaga zahir dan batin seperti keletihan. Bagi wan ita yang baru melahirkan anak, eloklah diamalkan pengambilan jamu mak dara pada hari ketujuh dalam pantang. amalan ini dpt mengembalikan tenaga, menengangkan otot2 yang kecut, menyembuhkan luka bersalin, memulihkan dan menyempitkan lagi faraj dan mengecutkan rahim. Jamu ini juga boleh melangsingkan tubuh wan ita dan mengatasi masalah haid seperti senggugut dan pusingan haid yang tidak teratur. Ia juga bukan sahaja mencantikkan tubuh malah mencantikkan kulit yang tidak bermaya.





Artis2 ramai amalkan…. : )





Pengasas——Ibu Halimah Shuib - 12 kali jadi RATU KEBAYA…tengok lah gambar kat kotak tu..ramping cam kerengga!!







Jika anda ada masalah berikut…..boleh amalkan JAMU MAK DARA:-







Berat badan

awet muda
ada masalah senggugut dan haid tak teratur
masalah keputihan
muka berjerawat dan kusam
mengembalikan semula keharmoniaan rumahtangga
masalah faraj longgar, rahim turun, berair dan kurang mencengkam
masalah terkencing ketika batuk dan bersin
masalah banyak angin dlm badan
masalah toksik dlm badan
masalah kesihatan seperti gout darah tinggi, kencing manis resdung migrain dan lain lain
masalah sengal badan, sakit pinggang, sakit tumit dan lutut
nak berhenti merokok
tidor tak lena…





Bahan-bahan JAMU MAK DARA:-







gadong / tahi angin /cabai pintal / akar siak / sambar antu
cabai batik / akar cerita / kulit pulau sari/ kulit kayu serapat
ketumbar kasar /jintan hitam / temulawak /halia bara /halia putih
kunyit kering / kayu manis cina / kedaung / daun cina maki /masuri
jerangau / lengkuas merah / buah keras / jemuja / daun terawas
hadas pedas / langkau besar / langkau kecil/ bica bolong /
biji kami / buah gorek / akar kayu putih / cekor



















Cara mengamalkannya:-







Untuk langsingkan badan / kesihatan keseluruhan wanita(2 X sehari)


1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan PERINGATAN - Harus cukup rihat dan tidur, elakkan makan malam selepas 7 malam, elakkan mengambil nasi pada waktu malam.Kurangkan pengambilan cili dan makan berlemak dan lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran. Ketika Dalam Pantang ( 2 X sehari) 1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan Bancuhkan jamu dengan air panas dan di minum 1 kali pagi sebelum sarapan dan 1 kali petang (4 petang) sebelum makan malam. PERINGATAN - kurangkan pengambilan lauk pauk yang berkuah spt sup,gulai ,bercili dan berlemak. Untuk Pesakit Darah Tinggi ( 1 kali sehari) 1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan Bancuh kan jamu dgn air panas dan di minum 1 kali pagi sebelum sarapan.

SEKALI SEHARI SAHAJA!!

PERINGATAN : Harus cukup rehat dan tidur.Kurangkan pengambilan cili dan makan berlemak dan lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran











Semasa minum jamu sila angkat payudara dahulu, selepas habis minum air suam barulah di turunkan semula.







Pastikan minum air masak sekurang-kurang nya 8 gelas sehari.







TIPS : Sekiranya anda tidak suka minum jamu dalam bentuk serbuk.








Boleh campurkan dengan sedikit madu dan gentel bulat-bulat menjadi seperti majun..Insya’Allah anda akan boleh menikmati jamu mak dara dengan lancar nya. Sukatan tetap sama..



















Info







Jamu Mak Dara ni memang dapat membantu menyelesaikan masalah angin dalam badan.Angin juga salah satu penyumbang kegemukan badan!!







Jenis-jenis kegemukan individu ialah:







1. Gemuk Air - Badan mengelambir dan lembik disebabkan oleh kandungan air yang tidak diperlukan berlebihan di dalam badan. Badan akan terasa cepat letih dan mengah apabila melakukan aktiviti harian.







2. Gemuk Angin - Perut berasa sebu adakalanya sukar untuk membuang angin keluar. Mudah mendapat sakit kepala. Apabila mengambil jamu ini, biasanya kerap mengeluarkan angin dan mengalami pening kepala pada peringkat awal.







3. Gemuk Daging - Badan berasa berat dan pejal. Mudah penat apabila melakukan tugas harian. Proses penurunan agak lambat berbanding mereka yang gemuk air atau angin ini kerana lemak di dalam badan menjadi tepu dan bergumpal bersama daging. Proses penurunan melalui perpeluhan dan mengikut pantang yang disarankan.







Simptom awal pengambilan jamu:-







1. Pening Kepala - Disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.







2. Mengantuk - Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja.













3. Sangat kering - kene minum air lebih…
berdenyut kat ari2 atau payudara tu mmg simptom awal jamu ni bertindakbalas dlm badan kita utk tegangkan breast & sihatkan rahim….ia akan hilang














Keberkesanan JAMU ni bergantung pada hormon dalam badan seseorang, tahap metabolisma, tahap kolesterol, jenis kegemukan & tahap kesihatan seseorang…Dengan pengambilan jamu secara teratur & berterusan, InsyaAlah dapat membantu menyelesaikan masalah kesihatan dan menjadikan anda sentiasa sihat, segar & bertenaga.







RAHSIA HERBA







Menurut kajian terkini WHJO ( World Health Organization) , statistik menunjukkan bahawa lebih daru 45 juta wanita di seluruh dunia mengalami pelbagai masalah kesihatan wanita. Jamu Mak dara adalah pemakanan tambahan yang direka khas untuk memahami keperluan kesihatan dan kesegaran wanita. Ramuan perubatan herba dari hutan hutan dicipta khas untuk membantu meningkatkan prestasi kesihatan wanita di dalam pengambilan yang mudah. Dengan pengambilan yang berjadual, Jamu Mak Dara menjanjikan tahap kesihatan yang lebih sempurna dan kecergasan yang berpanjangan







Gangguan Kitaran Haid
Jamu Mak Dara membantu mengimbangkan pengeluaran “prostaglandin” untuk membantu mengurangkan kesakitan di kala kitaran haid yang tidak stabil. Ia juga membantu mengimbangkan pH di bahagian sulit, dan mengurangan risiko jangkitan kuman. Jamu Mak Dara juga membantu mengurangkan “Leucorrhea, rembesan keputihan dan “Trichomoniasis” yang menyebabkan kekeringan dan kegatalan di kelamin wanita, yang menyebabkan keadaan tidak selesa pada kebanyakan masakini.







Lemah Syahwat
35% daripada 40-50 juta wanita di seluruh dunia dilaporkan mengalami disfungsi seksual atau kurang keinginan seksual. Ini disebabkan oleh masalah stress, selepas kelahiran, penyusuan bayi, melewati tahap menapous, tindakbalas ubatan, penambahan berat badan, ketidakseimbangan hormone dan response fizikal seperti kesakitan dan ketidakupayaan mencapai orgasm. Jamu Mak Dara membantu meningkatkan stimulasi seksual wanita dan mengimbangkan kandungan hormone untuk mengingkatan tahap seksual







Kurang Berstamina
Setiap dari kita mengidamkan kehidupan yang bertenaga dan ceria, walaubagaimana pun obligasi dan kesibukan boleh menyebabkan stress and kelesuan. Stress emosi disebabkan kesibukan di rumah dan di pejabat menyebabkan kelesuan dan keletihan, Kurang tidur selalu menyebabkan kelesuan dan kemurungan yang bakal mengundang sindrom depressi ( kerisauan) , lemah fizikal malah pelbagai masalah lain. Jamu Mak Dara membantu memulihkan tenaga yang hilang di dalam badan anda untuk menampung kesibukan sepanjang hari.







Kurang Berstamina
Setiap dari kita mengidamkan kehidupan yang bertenaga dan ceria, walaubagaimana pun obligasi dan kesibukan boleh menyebabkan stress and kelesuan. Stress emosi disebabkan kesibukan di rumah dan di pejabat menyebabkan kelesuan dan keletihan, Kurang tidur selalu menyebabkan kelesuan dan kemurungan yang bakal mengundang sindrom depressi ( kerisauan) , lemah fizikal malah pelbagai masalah lain. Jamu Mak Dara membantu memulihkan tenaga yang hilang di dalam badan anda untuk menampung kesibukan sepanjang hari.







Kesakitan sendi dan Ketegangan Otot
Arthritis didefinasikan kepada lebih dari 100 penyakit yang melibatkan ketidakstabilan sendi yang menyebabkan kesakitan, bengkak dan ketegangan. Pengambilan konsisten Jamu Mak Dara dapat mengurangkan kesakitan dan ketegangan otot secara berkesan.







Bau Badan
Bau badan bukanlah masalah yang berkekalan. Jamu Mak Dara membantu mengawal bacteria yang menyebabkan bau badan.







Dan yang lebih pentingnya, Jamu Mak Dara juga membantu memulihkan tenaga badan terutamanya selepas bersalin. Agen pemulihnya membantu menyuburkan dan memulihkan organ-organ seksual secara semulajadi agar kekal cantik dan sihat.







Di samping itu Jamu Mak Dara juga mengelakkan sembelit dan juga jangkitan pada air kencing. Pengambilan yang konsisten dapat mengecilkan liang-liang roma pada kulit dan mengembalikan kesegahan kulit serta mengurangkan kedutan. Sistem penghadaman yang sempurna dapat membuang toksin dan lebihan lemak yang membantu menguruskan badan.







————————————————————————————————————–













SOALAN LAZIM













SOALAN YANG SERING DI TANYA







SOALAN

Bolehkah Jamu Mak Dara atau Jamu Anak Dara di amalkan semasa datang haid.?







JAWAPAN







Tidak perlu diamalkan jika perjalan period sudah lancar.
Boleh di amalkan jika perjalanan period keluar tidak lancar.Contoh nya keluar sedikit-dikit tapi mengambil jangkamasa yang lama .
Kurangkan dos atau makan cuma selang sehari sahaja







_________________________________________________________________







SOALAN

Bilakan waktu yang sesuai untuk makan Jamu Mak Dara selepas melahirkan?







JAWAPAN







Bagi orang yang baru melahirkan anak, eloklah di amalkan pengambilan jamu mak dara pada hari ketujuh (7) dalam pantang. Amalan ni dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan mengecutkan rahim…







Jika bersalin secara pembedahan - 3 minggu selepas melahirkan.
cara minum spt di atas!
_________________________________________________________________







SOALAN







Bolehkan mengamalkan Jamu Mak Dara /Anak Dara dan di waktu yang sama makan supplement yang lain??







JAWAPAN







Boleh . Cuma jarakkan waktu nya







________________________________________________________________
SOALAN







Kenapa kepala saya pening2 di waktu peringkat awal mengamalkan Jamu Mak Dara /Anak Dara?







JAWAPAN







Pening kepala terjadi di sebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.
Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .
Sekurang-kurang nya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus….

—————————————————————————————————–
SOALAN







Kenapa ari2 saya sakit ketika mengamalkan Jamu Mak Dara?







JAWAPAN







Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat.
Sakit ari2 tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut.







—————————————————————————————————–
SOALAN







Boleh kan saya mengamalkan Jamu Mak Dara jika berhasrat untuk mengandung.







JAWAPAN







Amat di galakkan kerana salah satu khasiat utama adalah menyuburkan rahim.
Ramai testimoni telah berjaya mengandung setelah mengamalkan Jamu Mak Dara.
Jika anda sedang merancang…sila amalkan satu kotak di peringkat awal.Jika belum berhasil sebaik nya amalkan sehingga 3 kotak. Sekiranya anda merasakan ada kelainan spt lambat datang haid …harap berhenti makan jamu dan buat pemeriksaan air kencing utk memastikan samada anda mengandung atau tidak!!







——————————————————————————————————
SOALAN







Selalu orang akan kaitkan jamu ini panas dan mengganggu proses utk mendapatkan zuriat. Benarkan begitu??







JAWAPAN







Mengamalkan jamu mak dara tidak mengganggu proses utk mendapatkan zuriat!!
Malah dia akan menambahkan kemutan di faraj dan menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri.Meningkatkan tahap keghairahan.







—————————————————————————————————–
SOALAN







Saya rasa amat mengantuk /penat di peringkat awal makan JMD/JAD??







JAWAPAN







Itu adalah proses pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja.
Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan.
Bukan semua orang merasakan simptom tersebut.Itu adalah petanda baik.Insya’Allah anda akan segar sentiasa selepas itu.







————————————————————————————————–







SOALAN







Kenapa keputihan saya keluar dengan banyak nya..?







JAWAPAN.







Itu adalah perkara biasa .Teruskan makan jamu..Lazim nya selepas itu keputihan akan berkurangan dan ada yang hilang terus dari masalah keputihan







————————————————————————————————-







SOALAN







Boleh kan amalkan Jamu Mak Dara jika saya masih menyusukan bayi ??







JAWAPAN.







Tidak menjadi masalah .Tidak memberi kesan negatif kepada bayi anda.
Malahan mengamalkan jamu akan membantu menambahkan air susu ibu.







————————————————————————————————-







SOALAN







Bolehkah JMD /JAD membantu menyelesaikan masalah kitaran haid yang tidak
menentu??







JAWAPAN







Salah satu khasiat adalah membetulkan sistem kitaran haid.







————————————————————————————————-







SOALAN







Kenapa darah haid saya keluar dengan banyak??







JAWAPAN







Itu adalah kesan positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda.
Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Ini akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.







——————————————————————————————————-

SOALAN







Boleh kan saya makan Jamu Mak Dara sedangkan saya masih belum berkahwin??







JAWAPAN







Tidak di galakkan. Sebaiknya makan lah Jamu Anak Dara…
Sudah memadai .







—————————————————————————————————–







SOALAN







Kenapa saya tidak turun berat badan ?







JAWAPAN







Jamu Mak Dara BUKAN produk utk melangsingkan badan. Ia adalah produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Cuma kelebihan nya banyak membantu mereka yang menghadapi masalah berat badan. Ramai testimoni turun berat badan jika mengamalkan dengan konsisten. Kurangkan makan berlemak dan berminyak .
Pastikan banyak minum air !!







PERINGATAN - Testimoni adalah berbeza-beza …ikut keserasian badan masing-masing.







—————————————————————————————————







SOALAN







Benarkah jamu ini membantu merapatkan lagi hubungan suami isteri?







JAWAPAN







Di akui ramai yang telah mengamalkan nya. Lazim nya selepas makan jamu mak dara selama 7 hari , suami akan merasakan perubahan pada alat kelamin isteri. Insya’Allah….

3 comments:

  1. saya dah amalkan jamu mak dara ni secara konsisten. saya dapati keluar lendair berdarah. please respon. sama ade positif atau negatif. perlukan teros kan makan atau tidak. tidak merbahaya ke?

    ReplyDelete